Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu na SCHIELE.com.pl była najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, uprzejmie prosimy zastosowanie się do poniższych zaleceń.
Ustawowy termin zgłoszenia reklamacji, na podstawie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, wynosi 2 lata od dnia wydania zakupionego produktu. W przypadku pojawienia się wad produktu w terminie dwóch lat od daty jego zakupienia na SCHIELE.com.pl, w celu zgłoszenia reklamacji – w terminie dwóch miesięcy od chwili stwierdzenia istnienia niezgodności (pod rygorem utraty uprawnień wynikających z Ustawy) – należy dostarczyć produkt wraz z paragonem do siedziby firmy. Personel firmy poprosi Państwa o podanie danych niezbędnych do wypełnienia odpowiedniego formularza, a także o podpisanie go. Reklamowany produkt można także wysłać na adres firmy:
SCHIELE, Magdalena Schiele
ul. Miedziana 3a m9
00-814 Warszawa
z dopiskiem „REKLAMACJA – Sklep Internetowy SCHIELE”.